Разборка и сборка трактора и сборочных единиц шасси

│ Разборка и сборка трактора и сборочных единиц шасси │

├─────────────┬────┬─────┬────┬─────┬────┬─────┬────┬─────┬────┬─────┤

│Передние и │3 │1,75 │3 │2,15 │3 │3,14 │3 │6,44 │- │- │

│задние колеса│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│Надставки │3 │0,22 │3 │0,73 │3 │0,06 │3 │0,10 │- │- │

│брызговиков в│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│сборе, брыз- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│говики и щит-│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ки подножек │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│Глушитель │3 │0,09 │3 │0,18 │- │- │- │- │- │- │

│в сборе │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│с эжектором │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│Воздухо- │3 │0,16 │3 │0,24 │3 │0,20 │3 │0,31 │- │- │

│очиститель в │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│сборе, отсос-│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ная труба │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ │ │ │ │ │ │ │ │ │Испытание │

│Электро- │3 │1,71 │3 │3,59 │3 │2,33 │3 │3,23 │4 │1,22 │

│оборудование │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│и контрольные│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│приборы │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│Капот в сборе│3 │0,35 │3 │0,61 │3 │0,15 │3 │0,22 │- │- │

│с боковинами,│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│застежки, │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ограничители │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│и боковины, │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│проставки │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│капота │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│Передние и │3 │0,70 │3 │1,50 │- │- │- │- │- │- │

│задние кры- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│лья, брызго- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│вики, защит- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ные листы, │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│планки, гря- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│зевые щитки │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│и пластины │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│Платформа, │3 │0,33 │3 │0,50 │- │- │- │- │- │- │

│кронштейны │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│крыльев и │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│инструмен- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│тальные ящики│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│Рукав обогре-│3 │0,31 │3 │0,48 │3 │0,12 │3 │0,24 │- │- │

│вателя каби- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ны, раскосы, │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ограждение │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│радиатора в │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│сборе │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ │ │ │ │ │ │ │ │ │Испытание │

│ │ │ │ │ │ │ │ │ │радиаторов│

│ │ │ │ │ │ │ │ │ │и фильтров│

│ │ │ │ │ │ │ │ │ │на герме- │

│ │ │ │ │ │ │ │ │ │тичность │

│Цепочка │3 │0,56 │3 │1,17 │3 │1,96 │4 │2,96 │4 │1,18 │

│управления │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│шторкой ра- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│диатора, во- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│доотводящие и│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│водоподводя- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│щие трубы, │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│маслопроводы,│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│блок радиато-│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ров в сборе │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│Пружины и тя-│3 │0,17 │4 │0,28 │- │- │- │- │- │- │

│ги управления│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│редуктором │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│пускового │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│двигателя, │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│управление │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│воздушной │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│заслонкой, │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│управление │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│краником бен-│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│зоотстойника │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│пускового │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│двигателя, │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│пружина │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│акселератора,│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│тяга в сборе │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│и вал привода│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│тахоспидомет-│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ра │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│Трубки давле-│3 │0,18 │4 │0,48 │- │- │- │- │- │- │

│ния воздуха │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│воздушных │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│баллонов и │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│тормозных │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│камер, трубки│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│датчиков дав-│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ления масла │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│коробки пере-│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│дач и дизеля,│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│клемма │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│"масса", трос│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│дистанционно-│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│го управления│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│редуктором │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ВОМ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│Удлинители │3 │0,26 │4 │0,61 │- │- │- │- │- │- │

│рычагов педа-│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│лей муфты │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│сцепления и │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│тормоза, под-│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│башмачники, │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│резиновые │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│упоры, тяги │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│центрального │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│тормоза и │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│тормоза │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│прицепа │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│Тяга рычага │3 │0,39 │4 │0,77 │3 │0,25 │4 │0,34 │- │- │

│переключения │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│передач, │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│чехол уплот- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│нителя трубы │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│рулевой ко- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│лонки, руле- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│вая колонка в│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│сборе, крышка│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│и уплотнитель│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│рулевой ко- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│лонки, управ-│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ление короб- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│кой передач в│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│сборе, крышки│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│пола кабины │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│Сливной мас- │3 │0,23 │4 │0,32 │- │- │- │- │- │- │

│лопровод рас-│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│пределителя, │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│рукава высо- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│кого давления│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│гидросистемы │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│навески │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ │ │ │ │ │ │ │ │ │Испытание │

│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ узлов │

│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ кабины │

│Кабина в сбо-│3 │1,03 │4 │2,10 │3 │5,95 │4 │11,26│4 │0,45 │

│ре, амортиза-│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│торы кабины │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ │ │ │ │ │ │ │ │ │Испытание │

│Топливопро- │3 │0,34 │4 │0,44 │3 │0,15 │4 │0,23 │4 │0,20 │

│вод, ленты и │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│прокладки бу-│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│геля, топлив-│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ный бак, пос-│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│тели топлив- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ного бака и │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│прокладки │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│Педаль управ-│3 │0,26 │4 │0,37 │3 │0,15 │4 │0,28 │- │- │

│ления дизе- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│лем, ручной │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│акселератор │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│и рычаг │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│центрального │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│тормоза │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ │ │ │ │ │ │ │ │ │Испытание │

│Соедините- │3 │0,25 │3 │0,58 │3 │0,22 │3 │0,42 │4 │0,12 │

│льный шланг │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│подвода │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│топлива к │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│карбюратору, │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│топливопровод│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│котла пуско- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│вого подогре-│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│вателя, рамка│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│в сборе с │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│топливным │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│бачком │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│Подножки │3 │0,34 │3 │0,40 │3 │0,22 │3 │0,32 │- │- │

│лонжеронов │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│передней │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│части рамы │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ │ │ │ │ │ │ │ │ │Испытание │

│Ленты, │3 │0,17 │3 │0,37 │3 │0,21 │3 │0,39 │4 │0,20 │

│прокладки, │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│маслопроводы,│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│масляный бак │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│гидросистемы │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│механизма │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│навески │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ │ │ │ │ │ │ │ │ │Испытание │

│Ленты, │3 │0,17 │3 │0,37 │3 │0,21 │3 │0,39 │4 │0,20 │

│прокладки, │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│маслопроводы,│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│масляный бак │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│гидросистемы │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│рулевого │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│управления │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│Пружина и тя-│3 │0,34 │4 │0,51 │- │- │- │- │- │- │

│га тормозного│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│крана, крон- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│штейн в сборе│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│с рычагами │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│педалей муфты│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│сцепления и │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│тормоза │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ │ │ │ │ │ │ │ │ │Баланси- │

│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ровка │

│Карданный вал│3 │0,94 │4 │0,87 │3 │0,43 │4 │0,68 │4 │0,30 │

│переднего ве-│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│дущего моста │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│Шланг котла │3 │0,17 │3 │0,16 │- │- │- │- │- │- │

│пускового по-│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│догревателя, │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│скоба, венти-│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│лятор в сбо- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ре, кронштейн│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│вентилятора │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│Трубы пневмо-│3 │0,30 │3 │0,38 │- │- │- │- │- │- │

│системы от │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│компрессора, │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│от воздушных │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│баллонов к │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│тормозному │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│крану │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│Силовой агре-│3 │0,93 │4 │1,46 │- │- │- │- │- │- │

│гат в сборе │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ │ │ │ │ │ │ │ │ │Испытание │

│Маслопроводы │3 │0,84 │4 │1,10 │3 │1,40 │4 │2,04 │4 │0,68 │

│рулевого │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│управления, │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│клапан рас- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│хода в сборе,│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│тяга обратной│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│связи, руле- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│вой механизм │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│в сборе, │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│кронштейн │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│рулевого │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│механизма │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ │ │ │ │ │ │ │ │ │Испытание │

│Котел │3 │0,19 │4 │0,16 │4 │0,32 │4 │0,43 │4 │0,10 │

│пускового │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│подогревателя│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│в сборе │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ │ │ │ │ │ │ │ │ │Испытание │

│Маслопроводы │3 │0,30 │4 │0,40 │3 │0,08 │3 │0,10 │4 │0,10 │

│гидравличес- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│кой системы │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│трансмиссии, │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│бак и │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│прокладки │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│Защитные ко- │3 │0,34 │3 │1,09 │- │- │- │- │- │- │

│жухи, опорные│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│кронштейны │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│бокового │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│крепления │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│дизеля с │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│амортизато- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│рами в сборе,│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│кронштейны │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│кабины и │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│рамки │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│Кожух ограж- │3 │0,20 │4 │0,28 │- │- │- │- │- │- │

│дения привода│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│редуктора │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│вала отбора │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│мощности, │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│пружина, тяга│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│в сборе и │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│промежуточный│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│рычаг управ- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ления редук- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│тором вала │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│отбора мощ- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ности, вилки │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│тяги │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│Привод секции│3 │0,09 │4 │0,10 │- │- │- │- │- │- │

│прицепа пнев-│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│матической │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│системы │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ │ │ │ │ │ │ │ │ │Испытание │

│Трубы, трой- │3 │0,50 │4 │1,10 │3 │0,15 │4 │0,15 │4 │0,20 │

│ники, кронш- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│тейны и шлан-│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ги пневмотор-│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│мозов, сое- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│динительная │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│головка раз- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│общительного │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│крана, втул- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ка, штуцер и │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│разобщитель- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ный кран в │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│сборе │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ │ │ │ │ │ │ │ │ │Испытание │

│Тормозной │3 │0,19 │4 │0,20 │3 │0,52 │4 │0,93 │4 │0,20 │

│кран в сборе │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ │ │ │ │ │ │ │ │ │Испытание │

│Ленты воздуш-│3 │0,52 │4 │0,80 │3 │0,27 │4 │0,40 │4 │0,49 │

│ных баллонов,│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│воздушные │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│баллоны и │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│кронштейны │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│гидробаков │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ │ │ │ │ │ │ │ │ │Испытание │

│Тормозные ка-│3 │0,29 │4 │0,44 │3 │0,45 │4 │0,49 │4 │0,40 │

│меры в сборе,│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│угольники │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│Палец блоки- │3 │0,50 │4 │0,80 │3 │0,25 │4 │0,45 │- │- │

│ровки, шкво- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│рень прицеп- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ного устрой- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ства и упряж-│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ная скоба, │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│цепочки │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│нижних тяг, │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│стремянки, │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│растяжки в │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│сборе, серьги│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│и прицепная │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│скоба, │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│верхняя тяга │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│механизма │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│навески, │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│масленки │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│Раскосы и │3 │0,54 │4 │1,66 │3 │0,55 │4 │0,93 │- │- │

│нижние тяги │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│механизма на-│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│вески в сбо- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ре, кронштейн│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│разобщитель- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ного крана, │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│крышки буге- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│лей стоек, │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│верхняя ось │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│в сборе с │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│рычагами, │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│цилиндр меха-│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│низма навески│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│Прицепные бу-│3 │0,37 │4 │0,61 │3 │0,07 │4 │0,12 │- │- │

│гели и нижняя│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ось механизма│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│навески в │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│сборе │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│Кронштейн бу-│3 │0,29 │4 │0,44 │- │- │- │- │- │- │

│гелей нижней │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│оси механизма│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│навески │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ │ │ │ │ │ │ │ │ │Баланси- │

│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ровка │

│Двойная вилка│3 │0,47 │4 │0,67 │3 │0,88 │4 │1,44 │4 │0,30 │

│задней опоры,│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│двойной шар- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│нир, промежу-│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│точная опора,│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│карданный вал│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│привода │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│редуктора ВОМ│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ │ │ │ │ │ │ │ │ │Обкатка и │

│ │ │ │ │ │ │ │ │ │испытание │

│Редуктор │3 │0,17 │4 │0,26 │3 │2,10 │4 │3,83 │4 │0,60 │

│вала отбора │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│мощности │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│Амортизаторы │3 │0,29 │4 │0,32 │3 │1,21 │4 │1,90 │4 │0,40 │

│передней под-│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│вески в сборе│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│Кронштейн и │3 │0,07 │3 │0,12 │- │- │- │- │- │- │

│планки котла │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│пускового │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│подогревателя│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ Обкатка │

│Крышки перед-│4 │0,81 │4 │1,12 │4 │6,94 │5 │11,26│5 │0,83 │

│него и задне-│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│го кронштей- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│нов рессор, │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│передний мост│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│в сборе с │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│рессорами, │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│подушки и бу-│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│фера подвески│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ │ │ │ │ │ │ │ │ │Испытание │

│Гидроцилиндры│3 │0,56 │4 │0,88 │3 │1,16 │4 │1,88 │4 │0,40 │

│рулевого │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│управления │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│в сборе │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│Продольные │3 │0,19 │4 │0,20 │- │- │- │- │- │- │

│стяжки меха- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│низма навески│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ Обкатка │

│Задний мост │4 │0,87 │4 │2,58 │4 │6,94 │5 │11,26│5 │0,83 │

│в сборе │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│Масленки, оси│3 │0,36 │4 │0,83 │3 │<...>│4 │1,35 │- │- │

│вертикального│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│шарнира, │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│передняя и │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│задняя части │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│рамы │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│Кронштейны │3 │0,36 │3 │0,76 │3 │0,92 │4 │1,39 │- │- │

│амортизато- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ров, проклад-│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ки, стремянки│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│и рессоры пе-│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│реднего моста│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│Опоры дизеля,│3 │0,03 │3 │0,21 │- │- │- │- │- │- │

│заглушки, │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│кольца опор │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ │ │ │ │ │ │ │ │ │Баланси- │

│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ровка │

│Опора силово-│3 │0,52 │4 │0,77 │3 │1,27 │4 │1,94 │4 │0,25 │

│го агрегата и│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│карданный вал│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│привода │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│заднего моста│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ │ │ │ │ │ │ │ │ │Испытание │

│Привод управ-│3 │0,27 │4 │0,32 │3 │0,18 │4 │0,22 │4 │0,20 │

│ления муфтой │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│главного │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│сцепления, │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│тормозная │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│камера и сер-│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│вомеханизм, │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│штанги │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│Тяга переклю-│3 │0,20 │4 │0,34 │- │- │- │- │- │- │

│чения пере- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│дач, трубки │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│масляного │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│радиатора, │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│дизеля, мас- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ляная трубка │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│манометра, │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│топливоподво-│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│дящая и слив-│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ная трубки │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│Поддон систе-│3 │0,07 │3 │0,12 │- │- │- │- │- │- │

│мы подогрева │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│дизеля │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ │ │ │ │ │ │ │ │ │Испытание │

│ │ │ │ │ │ │ │ │ │узлов КПП │

│Коробка пере-│- │- │- │- │- │- │- │- │4 │0,40 │

│дач в сборе с│ │ │ │ │ │ │ │ │ Обкатка │

│раздаточной │ │ │ │ │ │ │ │ │ КПП │

│коробкой, │4 │1,12 │4 │1,46 │4 │8,16 │5 │14,24│5 │1,64 │

│дизель, вал │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│главного │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│сцепления, │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│проставочный │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│корпус, ста- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│кан проста- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│вочного кор- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│пуса, упорное│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│кольцо │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│стакана │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│Передняя опо-│3 │0,24 │4 │0,26 │- │- │- │- │- │- │

│ра силового │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│агрегата │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│Защитные кол-│3 │0,22 │3 │0,20 │- │- │- │- │- │- │

│паки, скобы и│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│подушки опор │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│силового │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

│агрегата │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │

├─────────────┴────┴─────┴────┴─────┴────┴─────┴────┴─────┴────┴─────┤